2013. július 24., szerda

Rövidhírek



Tovább unatkozom a százfokos nyár közepén, és amikor már azt hiszem, hogy semmi sem történik, kiderül, hogy több hír van, mint a legforgalmasabb napokon.




Megnyílt a szavazás az idei Charles S. Roberts award jelöltjeire. Szokás szerint a GMT Games jelentősen átlag fölött reprezentált. 

Az alábbi linken lehet szavazni: http://charlesrobertsawards.com/voting.php



Nálam a favoritok (természetesen nem játszottam az összes jelölttel, úgyhogy abból a listából válogattam ki a saját nyerteseimet, amiket ismerek, illetve csak boardgame-ekre szorítkozva):


  • Ancient to Napoleonic: Virgin Queen


  • Post-Napoleonic to WW2: Somme 1918


  • WW2: itt kicsit veszélyes a helyzet, mivel toronymagasan az ASL-re vagy az Advanced Tobrukra kellene szavaznom, de sajnos még nem volt szerencsém játszani velük, csak hírből és olvasásból ismerem, így inkább a Panzert választottam


  • Post-WW2: Next War: Korea


  • Sci-fi / Fantasy: Mage Wars és Eclipse hatalmas versenyben egymással, de eldönteni képtelen vagyok


  • Expansion: Space Empires Close Encounters


  • Board game graphics: Virgin Queen






Ha már játékdíjak, nem mehetünk el szó nélkül azon tény mellett, hogy kiosztották a Spiel des Jahres díjakat is. Na jó, én részemről elmentem mellette.








Bőrlehúzás 2.0: Sakk és Dominion egybeolvasztva, most jön ki a második kiadás. Nem nagyon tudnék semmi értelmeset hozzáfűzni a dologhoz. 



http://victorypointgames.com/details.php?prodId=163







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése